11/12/2012

Meatball, IKEA

Salam,

IKEA is on of my favorite restaurants. Alhamdulillah, last September dapat ke IKEA untuk belanja makan En. Suami sempena birthdaynya. Celebrate di situ sebab kebetulan En. Suami, A'isyah & few of my family members datang KL. Gembira sebab finally tertunai juga hasrat untuk bagi En.Suami makan puas-puas di IKEA selepas berkali-kali mengembar-gemburkan kesedapan makanan di situ.

So, hidangan yang mesti di order adalah meatball. Istimewa meatball IKEA adalah meatball cicah dengan blueberry sauce & gravy yang sedap! Harganya pun tak terlalu mahal. Makanan lain tidak kurang sedapnya. Mesti ramai yang dah tahu especially, geng-geng yang suka shopping di IKEA atau bekerja di sekitarnya.

Makanan yang dipesan oleh kami:
Photobucket 
 [Hasil pada hari itu]
Photobucket 
[Swedish Meat Ball]

  Photobucket
 
[Poached Salmon]
 Photobucket
[Chicken Whole Leg with Swedish Herb & Lemon Sauce]
 Photobucket
[This DAIM cake is the best ever cake!]
Amacam? Tergugat tak iman diet? HEHE.
IKEA Malaysia No.2,
Jalan PJU 7/2,
Mutiara Damansara,
47800 Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan,
Malaysia
www.ikea.com.my

Mon – Thurs
9.00am – 9.30pm

Fri, Sat, Sun, eve of Public Holiday
9.00am – 10.30pm

(Breakfast 9.00am – 11.00am)


Selamat mencuba!

1 comment:

  1. hi norashikin...cakap pasal meatballs IKEA nih...saya baru jer upload gambar2 masa makan kat sana baru2 nih di blog saya www.blogmakanbest.blogspot.com

    Senang2 tu jenguk la ye....topik blog saya nih pasal tempat2 makan menarik yg saya visit seperti restoren, warung,gerai,foodcourt, hotel buffets dan lain2....100% topik makan jerrr tak de topik lain hehe.

    Jangan lupa ye follow blog saya kalu sudi...TQ TQ

    ReplyDelete